vineri, 23 noiembrie 2012

Orașul meu...

Fiecare are un loc al său, un oraș, un sat, fie în care s-a născut, fie în care a copilărit sau prin care se identifică. Acela este locul său, satul său, orașul său... Pentru mine, un astfel de loc este orașul Zalău. Chiar dacă nu m-am născut aici, în Zalău am crescut și am copilărit, în Zalău muncesc, în Zalău trăiesc. Zalăul este orașul meu...


Din nevoia de a spune lumii întregi cum este orașul meu, cu bune și cu rele, inaugurez rubrica de față. Voi vorbi despre orașul meu arhitectonic - căci încă mai are elemente de arhitectură urbană minunate; voi vorbi despre orașul meu cultural - fiindcă aici, în acest târg de provincie se întâmplă aproape săptămânal câte un eveniment cultural; voi vorbi și voi scrie despre orașul meu spriritual - pentru că aici la Zalău coexistă religii diferite; voi vorbi despre orașul meu istoric - pentru că un oraș se identifică cu istoria acestuia.

Voi lăuda lucrurile bune ce se întâmplă în orașul meu..., voi critica (constructiv) ceea ce nu merge bine în orașul meu...

Toate astea pentru că mă identific cu orașul meu...

3 comentarii:

  1. N-am fost niciodata la Zalau, dar arata bine vazut de sus. Oricum oarasele transilvanene sunt faine...sunt convinsa ca si acesta este la fel :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imaginea aeriana a Zalaului este deosebita, Problema este ca odata ajuns cu picioarele pe pamant, constati ca sunt aceleasi probleme ca in toate orasele tarii: blocuri slutite de anii postdecembristi, masini parcate haotic peste tot, o lipsa acuta de spatii verzi. Totusi, aici la Zalau inca mai sunt unele aspecte ce merita popularizate. Asta voi incerca sa fac prin post-urile sub genericul "Orasul meu..."

    RăspundețiȘtergere
  3. O singura data s-a ivit o ocazie sa ajung in Zalau, dar nu a fost sa fie... asa ca, n-am vazut orasul. Sigur, de departe orice arata mai frumos si mai interesant, nu?! :D Dar stiu ca sunt multe locuri interesante de vazut si in oras, si in imprejurimi. Asa ca, astept sa descopar mai multe :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...