duminică, 15 iunie 2014

Sălajul, promovat de Agerpres

Agenția de știri Agerpres a demarat în acestă primăvară o campanie de mediatizare a obiectivelor cultural - istorice, economice și turistice ale județelor României. Inițiativă lăudabilă, în contextul în care știrile pozitive, exemplele de bună practică sunt umbrite de can-can, de știri mondene sau altele cu conotație negativă. Seria de documentare ”Destinație: România” a debutat în luna martie cu județul Prahova. Au urmat apoi pe rând județele Sălaj, Argeș, Vaslui, Covasna, Gorj, Botoșani și Tulcea.




Județul Sălaj s-a bucurat de atenția jurnaliștilor Agerpres în perioada 17-22 martie 2014, când au fost publicate nu mai puțin de 18 articole ce acoperă întreg spectrul socio-economic-cultural al județului Sălaj. Așa cum este firesc, primele două articole ”Județul Sălaj - Prezentare” și respectiv ”Județul Sălaj - Scurt istoric” au menirea de a familiariza cititorii cu caracteristicile geografice, economice, culturale și istorice ale județului Sălaj. Urmează apoi prezentarea Castrului Roman de la Porolissum - Moigrad, descris ca fiind ”cel mai nordic punct de apărare a Daciei Romane”. Economia județului a fost prezentată prin intermediul a trei reportaje. Nua u fost uitate principalele obiective turistice cum ar fi Muzeul memorial al Holocaustului din Transilvania de Nord de la Șimleu Silvaniei, Grădina Botanică ”Vasile Fati” de la Jibou sau Grădina Zmeilor. Sportul, tradițiile și gastronomia locală completează seria de reportaje.

Prin tematica abordată, beneficiind de profesionalismul cunoscut al jurnaliștilor Agerpres și de susținerea vizuală prin fotografii sugestive și de impact la public, seria de articole despre Sălaj, din cadrul proiectului mediatic ”Destinație: România” se poate constitui într-un veritabil ghid turistic al județului.

Iată o listă a articolelor apărute pe site-ul Agerpres în săptămâna 17-24 martie 2014, în ordinea publicării acestora:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...