vineri, 17 ianuarie 2014

România și Republica Moldova la Târgul CMT Stuttgart

Odată cu anul nou, au și început târgurile internaționale de turism. Primele târguri de profil se desfășoară în această săptămână în Germania la Stuttgart și în Austria la Viena. România, este prezentă la fiecare din aceste târguri, ceea ce este de bun augur pentru promovarea turistică a destinațiilor românești.





Considerat a fi cea mai mare manifestare pentru public din Europa, Târgul de Turism de la Stuttgart se desfășoară în acest an în perioada 11-19 ianuarie. Conform informațiilor apărute pe site-ul Autorității Naționale pentru Turism, la ediția din acest an a Târgului CMT (Caravan, Motor, Turism) Stuttgart, ”România participă cu un stand de 100 de metri pătrați”, la deschidere fiind prezent însuși președintele ANT, domnul Răzvan Filipescu. Prezența domniei sale la târg este, conform acelorași surse, justificată de faptul că ”împreună cu reprezentanții Messe Stuttgart, va stabili detaliile privind participarea României la târgul CMT Stuttgart din 2015, în calitate de țară parteneră. Statutul de țară parteneră atrage după sine o serie de avantaje: articole în cele mai importante publicații germane despre țara respectivă, transmisii TV live și radio din cadrul târgului pe cele mai importante posturi, informarea în permanență despre noutățile din cadrul standului țării partenere, mediatizarea acțiunilor țării partenere, poziționarea specială a țării partenere, acțiuni permanente în stand, în cadrul complexului expozițional și în oraș, în vederea atragerii atenției asupra țării partenere”.


Localizarea standului României la Târgul CMT Stuttgart
România expune în standul C80 din hala 4, prin Oficiul Român de Turism, Direcția generală pentru Germania și Elveția. Informații despre țara noastră, pot fi găsite pentru cei interesați pe site-ul instituției. În aceeași hală, la standul alăturat expune agenția germană Dracula Tours care vinde pachete turistice și pentru România, în special pentru segmentul de caravană / rulotă. În oferta agenției, apare pentru perioada 7-19 septembrie 2014, programul ”Transilvania și Munții Carpați” ce include un traseu Sighetul Marmației - Valea Vaserului - Vatra Dornei - Mănăstirile din Bucovina - Sovata - Brașov - Bran - Făgăraș - Transfăgărășan - Sibiu - Munții Apuseni. Prețul unui astfel de pachet turistic se vinde cu 530 euro / automobil.


Secțiunea Caravan a târgului. Sursa foto: www.messe-stuttgart.de

Târgul CMT Stuttgart 2014. Sursa foto: www.messe-stuttgart.de
Pentru ediția din acest an, țările partenere (una din Europa și alta de peste Ocean) sunt Serbia și Republica Dominicană iar pentru secțiunea Caravană, partenerul este regiunea Costa Brava din Spania. De o atenție specială se bucură Republica Moldova, acestei țări fiindu-i dedicat comunicatul de presă nr.33 din 13 ianuarie 2014 ”O nouă destinație în Europa de Est” . Potrivit acestui comunicat, în 2012 țara a fost vizitată de 89.000 de turiști, cu o creștere de 18,6 %. Afluxul de turiști germani a crescut cu 42,9 %, aceștia situându-se pe locul șapte după români, ruși, ucrainieni, americani și turci. Standul Republicii Moldova se află în hala 4, unde expun următoarele agenții: Chemonics International Inc, Amadeus Travel Lufthansa City Center, Solei-Turism SRL, TatraBis Ltd și Volare-Tur SRL


Delegația Moldovei la conferința de presă. Sursa foto: www.messe-stuttgart.de
Pentru cei aflați în aceste zile la Stuttgart, târgul este deschis zilnic între orele 10-18, prețul unui bilet de intrare fiind de 13 euro (include și transport local). Pentru grupuri de minim 10 persoane, prețul unui bilet este de 10 euro. Există reduceri pentru familii (doi adulți și un copil până la 16 ani), prețul unui astfel de bilet este de 28 euro. După ora 15,30 un bilet costă 6 euro în regim Happy hour.


Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...