luni, 10 octombrie 2022

Din autobuz: gropile noastre

Minune! Nu-mi vine sa cred! In drum spre casa, m-am uitat dupa gropile de pe strada Gh.Doja. Le stiti? Gropile acelea de pe marginea carosabilului ce au aparut la putin timp dupa "marea asfaltare". Gropile acelea printre care soferii fac slalom in fiecare zi. Gropile acelea de pe marginea drumului, pe care le-am ocolit luni de zile, care faceau parte din decor. Gropile acelea despre care am crezut initial ca sunt rezultatul sapaturilor muncitorilor care au uitat o unealta si au sapat sa o reupereze...


Ei bine, gropile nu mai exista! Minune Dumnezeiasca, nu alta! Au fost astupate zilele acestea. Ce sa zic? S-au miscat repede...nu au trecut nici 3 luni de cand am semnalat groapa din Bradet, de vis-a-vis cu ultima statie de autobuz. M-am uitat atent sa nu fi ramas vreuna. Sunt astupate toate. E drept, acolo unde groapa a "muscat" si din trotuar, mai e de asteptat. Ca asa e la noi, cine toarna asfalt nu are treaba cu dalele de pe trotuar si invers. Nu stie stanga ce face dreapta (nu la orientarile politice ma refer, sa fie clar). De parca nu ar fi aceeasi lucrare noua, din acelasi oras. Dar bine ca au astupat gropile, soferii care fac zilnic coloana spre centru, se vor bucura. Pietonii, sa mai astepte...
Dar stati putin! M-am bucurat prea repede... Sus, in Bradet, acolo unde am fotografiat groapa acum 2 luni, a mai aparut una. Prima a fost astupată, dar la 10 metri mai sus a aparut alta. E clar, o tinem din groapa in groapa, era sa spun ca "suntem prosti de dam in gropi"... Prosti sa credem ca vom scapa vreodata de gropi. Prosti sa credem ca cei care le-au facut (de data aceasta Compania de Apa) le va stupa curand. Pana la urma asa ne trebuie! Groapa face parte din "ethosul nostru", din felul nostru de a fi. Si, sincer, nici nu cred ca ne-ar placea fara gropi. Asadar, "traiasca groapa noastra, cea de toate zilele"! Punem pariu ca va trece cel putin o luna pana se va astupa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...