joi, 1 martie 2012

Pentru inceput...

Pentru început cred ca ar trebui să mă prezint. Numele meu este Mirel Matyas, sunt profesor de matematică la Colegiul Tehnic ”Alesandru Papiu Ilarian” Zalău.
Desigur, unii se vor întreba: "Un alt blog de travel? Încă un blog de fotografii?". Da, încă unul. Un blog ce nu-și propune să copieze altele de acest gen de pe piață și nici să aducă cine știe ce inovații. Vreau doar să dau glas sentimentelor mele, să scriu ceea ce gândesc, să descriu în cuvinte ceea ce văd.
Printre pasiunile mele se numără călătoriile și fotografia. Ador să călătoresc, să descopăr locuri noi. De asemnea, revin cu mare plăcere în locurile care îmi plac. Îmi place să fotografiez orice: de la banale instantanee de zi cu zi, la peisaje, natură moartă, aspecte urbane, elemente de arhitectură. Cel mai mult îmi place să mă joc cu lumina soarelui, să-l prind în diverse ipostaze.
Încerc în acest blog să combin cele două pasiuni: călătoriile și fotografia.

Un comentariu:

  1. Felicitari Mirel pentru blog si pentru posibilitatea de-a ne plimba si noi cu tine prin lume....chiar daca numai virtual...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...