luni, 18 iunie 2012

Locurile prin care am fost (2)

Căutam de mult pe internet o aplicație care să mă lase să colorez țările pe care le-am vizitat. Iată ce am găsit la adresa http://www.imapbuilder.com/. Este o aplicație on-line cu multiple posibilități, în care poți să creezi harta ta și să o personalizezi cum vrei. Încă nu m-am descurcat cu exportul acesteia, ceea ce am reușit este doar o captură de ecran.

Pentru ceea ce vroiam să arăt, este deocamdată suficient. Așadar, pe harta Europei, am marcat cu roșu țările pe care le-am vizitat. Acestea sunt în ordine alfabetică: Austria, Belgia, Cehia, Croația, Italia, Luxemburg, Portugalia, România (desigur), Slovacia, Slovenia, Spania și Turcia. Prin tări vizitate, înțeleg acele țări în care am vizitat cel puțin o localitate și în care am stat cel puțin o zi.

Apoi sunt tări tranzitate ca de exemplu Germania și Bulgaria, pe care nu le consider ca fiind vizitate. Pe acestea le-am colorat în galben.

Ceea ce a rămas colorat in albastru, sunt țările în care nu am ajuns încă. Sper ca în anii următori, să pot colora în roșu toată Europa (fară nicio aluzie la schimbările politice din ultima vreme!!)

Un comentariu:

  1. Cu exportul e simplu: deschizi harta, apesi butonul "publish", copiezi textul de sub "Javascript to embed in website", apoi te duci la blogger, deschizi un articol, apesi pe butonul "html", alegi un loc potrivit, si dai paste.
    Succes :-)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...