joi, 1 martie 2012

Locurile prin care am fost...

Mă simt privilegiat. Am avut șansa să văd o mulțime de locuri. O simplă enumerare a țărilor vizitate, poate crea o imagine asupra a ceea ce va conține acest blog. Am vizitat țări precum: Austria, Ungaria, Polonia, Cehia, Slovacia, Croația, Turcia, Spania, Portugalia, Italia, Belgia, Luxemburg și bineînțeles România. Deocamdată nu am ieșit înafara continentului european, excepție fiind partea asiatică a orașului Istanbul. Dacă sunt multe sau puține țările pe care le-am vizitat? Nu m-am gândit niciodată la acest aspect și nici nu vizitez o țară doar ca să o bifez pe lista mea.
Despre fiecare din țările vizitate, despre fiecare loc voi posta impresiile mele. Unele vor fi scrise făcând apel la memorie, altele vor fi scrise "la cald". Voi încerca să surprind esența fiecărui loc, acel ceva ce-l face unic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...