vineri, 17 mai 2013

Rubrică nouă: Muzeele Lumii


Pe măsură ce blogul ”Foto-Travel. Lumea în imagini” se dezvoltă, se simte nevoia adăugării unor noi rubrici. Cu ocazia Zilei Internaționale a Muzeelor, sărbătorită în toată lumea pe 18 mai, inaugurăm rubrica intitulată ”Muzeele Lumii” în care vom scrie despre diversele muzee din țară sau din lumea largă, mai mari sau mai mici, generale sau specializate pe un anume subiect, cunoscute sau mai puțin cunoscute.

Nu poți cunoaște pe deplin un oraș sau un loc dacă nu ai trecut cel puțin pragul unui muzeu. Muzeele sunt instituții aflate în slujba comunității, ce se ocupă de strângerea, păstrarea, conservarea și expunerea de diverse obiecte ce prezintă interes științific, istoric, artistic, tehnologic etc. Marile muzee ale lumii sunt ele însele obiective turistice ce atrag mii de turiști, unele din orașe se identifică cu muzee aflate pe teritoriul acestora.

În multe din călătoriile efectuate, am simțit nevoia să vizitez muzee. Nu conta dacă erau de artă, de istorie, de știință sau case memoriale. Nu mă pot lăuda că am văzut marile muzee ale lumii. Mai degrabă am vizitat muzee mici, mai puțin cunoscute. Dar acestea mi-au lăsat o impresie puternică și un imbold de a scrie despre ele. Asta îmi propun în rubrica pe care o inaugurez.

Te invit să te lași ghidat de mine prin Muzeele Lumii. Intrarea este liberă!

2 comentarii:

  1. Va felicit pentru initiativa cu rubrica "Muzeele lumii"; abia astept sa vad ce ne propuneti

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt cateva zeci de muzee vizitate in tara sau strainatate despre care vreau de mult sa scriu. Imi trebuie doar timp si...inspiratie. Sper sa iasa articole asa cum imi doresc.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...